Din tainele reducerilor românești…

1

Încurcate sunt discount-urile practicate de magazinele românești. Spre exemplu, într-unul din hypermarket-uri, dacă vrem să achiziționăm o sticlă de ulei Ulvex de un litru, întâlnim următoarea situație:

- avem o etichetă albă (produs ce nu face parte din nicio promoție) ce prezintă produsul cu prețul de 5,42 lei;

- avem o etichetă galbenă (produs ce face obiectul unei promoții) ce prezintă produsul cu prețul de 5,42 lei;

- avem o etichetă foarte mare, cu inscripția Hiperofertă de preț, ce prezintă produsul cu prețul de 5,54 lei, valabil doar dacă ne grăbim, pentru a nu ieși din perioada promoțională.

Același produs, 3 prezentări, 2 prețuri și o hiperofertă de preț. Alba-neagra, care considerați că este câștigătoare?

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>